OMYA CZ a.s.

Datum realizace

09/2019–10/2019

Lokace

Avenir Business Park, Radlická 714, Praha 5

Klient

Omya a.s.

Plocha

380 m2

Co měl náš tým za úkol?

Přestavět během 7 týdnů kancelářské prostory pro firmu, která se stěhovala ze sídla v Brně do Prahy.


Jak jsme si s tím poradili?

Konec otevřeného prostoru

Moderní kanceláře by neměly být synonymem šedé plochy se zástupem pracovních stolů. Zaměstnavatelé se snaží poskytnout všem pracovníkům klid na práci a prostor pro relaxaci. Důležitou roli hraje i dostatek světla. Proto byl prostor v těchto kancelářích šikovně rozdělen nejenom SDK příčkami, ale také prosvětlujícími prosklenými příčkami.

Kuchyňka a nábytek přesně podle představ klienta

Kuchyňka je zpravidla důležitým centrem sociálního dění v kanceláři. Je proto důležité, aby splňovala požadavky zaměstnanců. Také se jedná o prostor vhodný pro zapojení firemní identity. V kancelářích firmy Omya jsme nejenom dodali, ale také vytvořili kuchyňku šitou na míru pro několik desítek pracovníků. Naši řemeslníci se postarali o vytvoření atypických skříní a recepce. V rámci projektu jsme byli navíc zodpovědní za dodávku a pokládku koberců.

Dokonalé technické zázemí

Kanceláře nemohou fungovat bez dostatečného technického zázemí, které je spolehlivé a správně nainstalované. V tomto případě jsme zajistili kompletní elektroinstalaci (silnoproud i slaboproud) a postarali se o zajištění 2 klimatizačních jednotek do 2 serveroven. Kromě toho jsme také nainstalovali projektor v zasedací místnosti.

Krása a pohodlí na práci v jednom

Cílem našich prací bylo vytvoření plně funkčních kanceláří s velký množstvím praktických prvků. Zároveň jsme ale chtěli zaměstnancům poskytnout prostředí, do kterého se budou rádi každý den vracet. Na základě zpětné vazby víme, že přesně to se nám ve spolupráci s klientem podařilo.

Výsledek

Spokojenost na straně majitelů i zaměstnanců. Velmi nás těší, že jsme firmě Omya pomohli s procesem stěhování, který může být stresující a vyžaduje maximální profesionalitu od všech dodavatelů.